تازه های پاتریس موبایل را اینجا ببینید
خانه || آموزش || آموزش حل مشکل bberror در گوشیهای بلک بری + آموزش اکتیوکردن گوشی

آموزش حل مشکل bberror در گوشیهای بلک بری + آموزش اکتیوکردن گوشی

bberror

آموزش حل مشکل ارور www.bberror.com/bb10-0015

line-001

با سلام

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از ریست فکتوری گوشی های بلک بری OS10 با مشکل گیرکردن روی آرم و بالا نیامدن گوشی مواجه شوید. این مشکل ممکن است به گونه ای دیگر برایتان به وجود بیاید. ممکن است پس از ریست فکتوری، با ارور بالا مواجه شوید.

حالت دیگری نیز وجود دارد. ممکن است شما گوشی خود را توسط فایلهای AutoLoader فلش کرده باشید و در حین نصب فایل، با هرگونه اروری مواجه شوید که در نهایت منجر به دوحالت قبل شوید (گیرکردن روی آرم و یا پیغام bberror )

line-001

توسط این روش که به شما معرفی خواهیم کرد، خودتان به راحتی مشکل گوشی را حل کنید.

line-001

در فروم های خارجی تنها راهی که معرفی کرده اند استفاده از گارانتی و تعویض گوشی هست اما روشی که ما به شما معرفی خواهیم کرد، گوشی شما را زنده خواهد کرد و بعد از آن می توانید از تمامی امکانات گوشی خود بطور کامل استفاده کنید. با پاتریس به روز باشید…

line-001

توسط آموزشی که ما به شما معرفی خواهیم کرد مشکل گوشی را بطور کامل برطرف خواهید کرد. در ادامه ی آموزش، نحوه ی اکتیو کردن گوشی را نیز ازطریق دو روش اصلی به شما آموزش خواهیم داد.

توسط این آموزش، ارور www.bberror.com/bb10-0015 به صورت کاملا تضمینی حل می گردد. سایر ارورهای مشابه (با اعداد دیگر) ممکن است با این روش برطرف گردد اما چون هنوز تست نکرده ایم ضمانتی برای ارورهای دیگر نداریم و فعلا فقط آموزش حل ارور 0015 را کاملا تضمین شده در اختیار شما قرار می دهیم.

line-001

پرداخت آنلاین و دریافت فایل های آموزشی تصویری + ابزارهای لازم:

حجم فایل آموزشی + ابزارهای لازم: 187 مگابایت

قیمت محصول: 55000 تومان

line-001

 

ضمانت فایل ها و آموزش ها:

قابل توجه عزیزانی که از اطلاعات و فایل های این سایت استفاده می کنند:

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما به اطلاع می رسانیم که تمامی فایل فلش ها، رام ها و آموزش هایی که در سایت قرار داده می شوند کاملا سالم بوده و بارها توسط تیم نرم افزاری پاتریس تست شده اند. چنانچه به هر دلیل موفق به حل مشکل خود نشدید می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید. پشتیبانی سایت تمام تلاش خود را بر آن داشته تا با تلاش شبانه روزی به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و شما را در حل مشکلات احتمالی یاری کند. لذا اگر بازهم (1 درصد) موفق به حل مشکل خود نشدید تنها کاری که در نهایت می توانیم انجام دهیم برگشت پول شما (مبلغی که بابت خرید فایل یا آموزش پرداخت کرده اید) بدون چون و چرا بوده و مسئولیت تمامی اقدامات انجام شده بر روی دستگاه شما متوجه شخص شما خواهد بود و درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، سایت پاتریس هیچگونه مسئولیتی را به عهده نمیگیرد. بازهم تاکید می کنیم که تا جایی که مقدور باشد از روش های مختلف مانند معرفی فایل ها و روش های دیگر ، بررسی سیستم و درایورهای نصب شده شما و انجام مراحل کار از طریق نرم افزارهای مدیریت سیستم مانند TeamViewer و AA استفاده می کنیم تا مشکل شما را حل کنیم و امیدواریم بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

“ باتشکر – مدیر سایت پاتریس ”

line-001

همه چیز با فروش یک محصول تمام نمی شود، بلکه این آغازی است برای یک تعهد

2

درصورت وجود هرگونه مشکل، سوال، انتقاد و پیشنهاد، لطفا از پایین همین صفحه، دیدگاه خود را بنویسید

پشتیبانی سایت 24 ساعته در خدمت شماست

منبع: پاتریس موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code