تازه های پاتریس موبایل را اینجا ببینید
خانه || آموزش || آموزش حل مشکل ارور Got Failed TA value at startup! – 0x56 بعد از فلش SONY E5633

آموزش حل مشکل ارور Got Failed TA value at startup! – 0x56 بعد از فلش SONY E5633

SONY M5

آموزش حل مشکل ارور  Got Failed TA value at startup! – 0x56 بعد از فلش SONY E5633

line-001

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از نصب رام در گوشی Xperia M5 Dual ، با این ارور در صفحه ی POWER OFF/ USE PHONE مواجه شوید. خب در حالت عادی معمولا ما گزینه ی POWER OFF را می زدیم و گوشی خاموش می شد و پس از روشن کردن مجدد آن ، بدون هیچ گونه مشکلی از گوشی استفاده می کردیم. اما در این مدل گوشی ها مشکل اینجاست که این ارور بصورت لوپ درآمده و پس از هر بار ریست کردن و بالا آمدن گوشی، تقریبا پس از 20 ثانیه نمایان شده و پس از آن پیغام های خطای زیر نمایش داده می شود:

Got Failed TA value at startup! – 0x56

StartupFlagV2 Waiting for device boot completed…

ما روشی را به شما معرفی می کنیم که در عرض مدت 10 دقیقه و بدون نیاز به دانش خاصی مشکل خود را برطرف نمایید. تنها نکته ای که حتما باید مدنظر داشته باشید این است که این آموزش نیاز به باکس setools دارد. با پاتریس ، به روز باشید…

line-001

دانلود آموزش تصویری + فایل های مربوطه

قیمت این محصول: 20000 تومان

نکته: این آموزش نیاز به باکس setools دارد

line-001

ضمانت فایل ها و آموزش ها:

قابل توجه عزیزانی که از اطلاعات و فایل های این سایت استفاده می کنند:

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما به اطلاع می رسانیم که تمامی فایل فلش ها، رام ها و آموزش هایی که در سایت قرار داده می شوند کاملا سالم بوده و بارها توسط تیم نرم افزاری پاتریس تست شده اند. چنانچه به هر دلیل موفق به حل مشکل خود نشدید می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید. پشتیبانی سایت تمام تلاش خود را بر آن داشته تا با تلاش شبانه روزی به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و شما را در حل مشکلات احتمالی یاری کند. لذا اگر بازهم (1 درصد) موفق به حل مشکل خود نشدید تنها کاری که در نهایت می توانیم انجام دهیم برگشت پول شما (مبلغی که بابت خرید فایل یا آموزش پرداخت کرده اید) بدون چون و چرا بوده و مسئولیت تمامی اقدامات انجام شده بر روی دستگاه شما متوجه شخص شما خواهد بود و درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، سایت پاتریس هیچگونه مسئولیتی را به عهده نمیگیرد. بازهم تاکید می کنیم که تا جایی که مقدور باشد از روش های مختلف مانند معرفی فایل ها و روش های دیگر ، بررسی سیستم و درایورهای نصب شده شما و انجام مراحل کار از طریق نرم افزارهای مدیریت سیستم مانند TeamViewer و AA استفاده می کنیم تا مشکل شما را حل کنیم و امیدواریم بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

“ باتشکر – مدیر سایت پاتریس ”

line-001

همه چیز با فروش یک محصول تمام نمی شود، بلکه این آغازی است برای یک تعهد

2

درصورت وجود هرگونه مشکل، سوال، انتقاد و پیشنهاد، لطفا از پایین همین صفحه، دیدگاه خود را بنویسید

پشتیبانی سایت 24 ساعته در خدمت شماست

منبع: پاتریس موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code