تازه های پاتریس موبایل را اینجا ببینید
خانه || آموزش || آموزش حذف ANTI THEFT مشابه FRP در گوشی بلک بری Q10

آموزش حذف ANTI THEFT مشابه FRP در گوشی بلک بری Q10

Q10

آموزش حذف ANTI THEFT مشابه FRP در گوشی بلک بری Q10

حل مشکل | فعال شدن قفل امنیتی بلک بری Q10 بعد از آپدیت یا وایپ (ریست فکتوری)

line-001

گوشی های BlackBerry از سکیوریتی بالایی برخوردار بوده و بعضی اوقات این امنیت بالا ممکن است برای بعضی از کابران مشکلاتی را به وجود آورد. بلک بری از سیستم قفل امنتی ضد سرقت هوشمندی بهره می برد که همان Blackberry Protect نام دارد که با فعال شدن Blackberry anti-theft protection در صورت وایپ یا آپدیت موبایل هنگام راه اندازی اولیه از شما بلک بری ای دی که در هنگام فعال شدن این سرویس روی موبایل ست شده را درخواست می کند و در صورتی موبایل راه اندازی می شود که شما اطلاعات بلک بری ای دی را داشته باشید در غیر این صورت موبایل شما غیر قابل استفاده می ماند .

برای حل این مشکل بایستی رام زیر را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب بفرمایید. این رام برای دانگرید نیز استفاده می شود. این فایل برعکس فایلی که اکثر سایت ها معرفی کرده اند، کاملا تست شده و تضمینی می باشد.

line-001

دانلود 

قیمت این محصول: 30,000 تومان

line-001

ضمانت فایل ها و آموزش ها:

قابل توجه عزیزانی که از اطلاعات و فایل های این سایت استفاده می کنند:

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما به اطلاع می رسانیم که تمامی فایل فلش ها، رام ها و آموزش هایی که در سایت قرار داده می شوند کاملا سالم بوده و بارها توسط تیم نرم افزاری پاتریس تست شده اند. چنانچه به هر دلیل موفق به حل مشکل خود نشدید می توانید از پشتیبانی سایت کمک بگیرید. پشتیبانی سایت تمام تلاش خود را بر آن داشته تا با تلاش شبانه روزی به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و شما را در حل مشکلات احتمالی یاری کند. لذا اگر بازهم (1 درصد) موفق به حل مشکل خود نشدید تنها کاری که در نهایت می توانیم انجام دهیم برگشت پول شما (مبلغی که بابت خرید فایل یا آموزش پرداخت کرده اید) بدون چون و چرا بوده و مسئولیت تمامی اقدامات انجام شده بر روی دستگاه شما متوجه شخص شما خواهد بود و درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل، سایت پاتریس هیچگونه مسئولیتی را به عهده نمیگیرد. بازهم تاکید می کنیم که تا جایی که مقدور باشد از روش های مختلف مانند معرفی فایل ها و روش های دیگر ، بررسی سیستم و درایورهای نصب شده شما و انجام مراحل کار از طریق نرم افزارهای مدیریت سیستم مانند TeamViewer و AA استفاده می کنیم تا مشکل شما را حل کنیم و امیدواریم بتوانیم خدمتی کرده باشیم.

“ باتشکر – مدیر سایت پاتریس ”

line-001

همه چیز با فروش یک محصول تمام نمی شود، بلکه این آغازی است برای یک تعهد

2

درصورت وجود هرگونه مشکل، سوال، انتقاد و پیشنهاد، لطفا از پایین همین صفحه، دیدگاه خود را بنویسید

پشتیبانی سایت 24 ساعته در خدمت شماست

منبع: پاتریس موبایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code