تخفیف ویژه و محدود ۵۰%

| دوره آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل

اپل آیدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل آیدی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپل ایدی

اپل آیدی چیست؟

اگر به تازگی می‌خواهید وارد قلمرو ios شوید و گوشی آیفون یا یکی از دستگاه‌های اپل را در دست بگیرید، حتما باید اپل آی دی داشته باشید. شاید با خود بپرسید اپل آیدی چیست و چرا به آن نیاز داریم ؟

اپل آی دی در واقع هویت کاربر اپل است و روشی است که اپل شما را شناسایی می‌کند، خریدهای شما را ردیابی می‌کند و باعث می‌شود همه دستگاه‌های اپل شما به طور یکپارچه با هم کار کنند. هر کاربر آیفون، iPad ، iPod و Mac به یک اپل آیدی نیاز دارد اگر از iTunes یا App Store استفاده کرده باشید، پس Apple ID را دریافت کرده‌اید.

کاربرد اپل آیدی

کاربردهای اپل آیدی آنقدر زیاد است که شاید نتوانیم در این بخش به تمام آن‌ها بپردازیم اما سعی می‌کنیم با بیان اصلی‌ترین‌ها، شما را از مزایای حساب کاربری اپل مطلع کنیم.

اپل استور

  • فروشگاه برنامه‌های اپل یا اپ استور: آسان‌­ترین و اولین کاربرد اپل آیدی، دسترسی به اپ استور می­‌باشد.این اپلیکیشن، برنامه­‌ای امن در اپل برای بارگیری برنامه‌­های رایگان، پولی یا دارای پرداخت درون برنامه‌ای است.با این کار برنامه‌های دانلودشده در تاریخچه‌ی اپل آیدی شما ذخیره می‌شوند و به‌راحتی می‌توانید هنگام خرید گوشی جدید نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی به iCloud: این سرویس در واقع فضایی برای ذخیره اطلاعات بوده که اپل در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این فضا شما قادر خواهید بود اسنادف مدارک، عکس‌­ها و مدیا و هرگونه اطلاعات را روی این فضا ذخیره نمایید و شما می­‌توانید در هر مکانی و با تمامی دستگاه‌­های سازگار به آن­ها دسترسی داشته باشید.از دیگر قابلیت‌های iCloud می‌توان به مکان‌یابی و پشتیبان‌گیری از دستگاه، همگام‌سازی دستگاه‌هایی که از یک اپل آیدی استفاده می‌کنند و دسترسی به داده‌های خود از طریق مرورگر وب اشاره کرد.

فیس تایم

  • iMessage و Facetime: دو سرویس یادشده از سرویس‌های انحصاری و اصلی اپل هستند که طبق نظرسنجی‌ها در ایالات متحده، یکی از دلایل خرید آیفون نیز محسوب می‌شوند.iMessage درست مانند پیام‌رسانی است که با سرویس SMS ادغام شده باشد و دو کاربری که از دستگاه‌های اپل و اپل آیدی استفاده می‌کنند می‌توانند از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند که امکانات خوبی دارد. Facetime از برنامه­‌های محبوب اپل است که برای تماس صوتی و یا تصویری با بهره­ گیری از اینترنت در انواع گوشی‌­های اپل، آی پد، مک و آی پاد بکار می­‌رود.
  • ذخیره داده‌های برنامه‌ها: درست مانند گوگل پلی، اپل آیدی نیز دیتای برنامه‌ها و بازی‌ها را در خود ذخیره می‌کند؛ یعنی می‌توانید با وارد کردن اپل آیدی خود در سایر دستگاه‌هایی که از سرویس‌های اپل پشتیبانی می‌کنند، به‌راحتی به دیتای ذخیره‌شده دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://patriss.ir/?p=4230

پنل سفارشات

در این قسمت، تمامی سفارشات شما نمایش داده خواهد شد. با کلیک بر روی هرکدام از سرویس ها میتوانید جزئیات سفارش را مشاهده کنید.


 

آدرس: مشهد، بین احمدآباد 1 و 3 ، بازارچه موبایل بهشت، واحد 1

تلفن تماس : 09156000596