تخفیف ویژه و محدود ۵۰%

| دوره آموزش تخصصی تعمیرات نرم افزار موبایل

چگونه اپل آیدی نات اکتیو شده را اکتیو کنیم؟

چگونه اپل آیدی نات اکتیو شده را اکتیو کنیم؟

۵ نکته مفید برای رفع غیرفعال شدن Apple ID

شما از Apple ID  برای دسترسی به سرویس‌های مختلفی مانند Apple Music ،Face Time ، imessage ، App store ، icloud و موارد دیگردر ipad ، iphone وMac خود استفاده می‌کنید. اگر آن را در اختیار داشتید برای ادامه بسیاری از عملیات کمک خواهد کرد. بنابراین زمانی که با خطای ناموفق تأیید اعتبار Apple ID خود استفاده می‌کنید. اگر آن را در اختیار داشتید برای ادامه بسیاری از عملیات کمک خواهد کرد. بنابراین زمانی که با خطای ناموفق تأیید اعتبار APPLE ID شما غیرفعال شده است. شاید تعجب کنید که چرا  Apple ID من غیرفعال است.

در این پست دلایل اصلی که ممکن است Apple ID شما را غیرفعال کند توضیح می دهد. علاوه بر این، می‌توانید پنج نکته مفید برای تعمیر اپل آیدی غیرفعال شده بیاموزید.

 قسمت ۱. چرا Apple ID من غیرفعال است

حساب اپل شما می تواند به دلایل مختلف قفل یا غیرفعال شود. به طور کلی، Apple ID شما به دلایل امنیتی غیرفعال است. هنگامی که به دلایل امنیتی غیرفعال شده است، پیامی خواهید دید که می گوید، این Apple ID به دلایل امنیتی غیرفعال شده است، این به دلایل امنیتی قفل شده است، یا نمی توانید وارد شوید زیرا حساب شما برای امنیت غیرفعال شده است.

مشکل نات اکتیو شدن اپل ایدی
رفع مشکل نات اکتیو شدن اپل ایدی

برخی از اشکالات برنامه، مشکلات ios و دلایل دیگر نیز باعث می شوند که Apple ID که شما در اپ استور و iTunes Store استفاده نشود. وقتی Apple ID خود قفل است، نمی توانید از هیچ سرویس اپل استفاده کنید. بدتر از آن، خطای Apple ID Disabled هر از گاهی روی صفحه ظاهر میشود .

قسمت ۲. پنج نکته مفید برای رفع قفل یا غیرفعال شدن Apple ID

این بخش پنج نکته ارزشمند را به اشتراک می گذارد تا به شما در رفع مشکلApple ID غیرفعال شده کمک کند. سعی کنید یک به یک از آنها استفاده کنید تا زمانی که از شر خطا خلاص شوید.

  • آیفون را ریستارت کرده و قفل حساب را باز کنید تا برطرف شود.

وقتی ارور Apple ID Disabledرا مشاهده کردید، ابتدا باید آیفون خود را ریستارت کنید. می توانید از روش استاندارد برای خاموش کردن دستگاه خود استفاده کنید، ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید و آن را راه اندازی مجدد کنید. پس از آن، باید مطمئن شوید که آیفون شما به یک شبکه وای فای سریع و پایدار متصل است و سپس سعی کنید دوباره به سرویس خاص اپل دسترسی پیدا کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است. می توانید به اپ استور بروید و یک اپلیکیشن را برای تست آن نصب کنیدوقتی ارور را مشاهده کردید، ابتدا باید آیفون خود را ریستارت کنید. می توانید از روش استاندارد برای خاموش کردن دستگاه خود استفاده کنید، ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید و آن را راه اندازی مجدد کنید. پس از آن، باید مطمئن شوید که آیفون شما به یک شبکه وای فای سریع و پایدار متصل است و سپس سعی کنید دوباره به سرویس خاص اپل دسترسی پیدا کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است. می توانید به اپ استور بروید و یک اپلیکیشن را برای تست آن نصب کنید.

اگر خطا همچنان روی صفحه ظاهر می شود، روی ضربه بزنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا  Apple ID غیرفعال شده خود را باز کنید.

مشکل نات اکتیو شدن اپل ایدی
رفع مشکل اپل ایدی نات اکتیو شده
  • از احراز هویت دو مرحله ای برای رفع مشکل اپل آیدی استفاده کنید

ا گر ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده‌اید، می‌توانید از آن برای باز کردن قفل حساب غیرفعال شده اپل استفاده کنید. به برنامه Settings بروید،روی نام حساب Apple خود ضربه بزنید و سپسPassword & Security را انتخاب کنید. روی Change Password ضربه بزنید و برای ادامه دستورات را دنبال کنید. پس از تغییر رمز اپل آیدی، می توانید از رمز عبور جدید برای ورود به اپل آیدی خود و دسترسی به خدمات اپل استفاده کنید.

مشکل نات اکتیو شدن اپل ایدی
رفع مشکل اپل ایدی نات اکتیو شده
  • رمز عبور Apple IDرا برای رفع اکانت غیرفعال شده اپل بازنشانی کنید.

برای باز کردن قفل حساب غیرفعال شده اپل می توانید رمز عبور Apple ID خود را بازنشانی کنید. می‌توانید در یک مرورگر وب به وب‌سایت رسمی Apple ID بروید، روی دکمه ورود کلیک کنید و آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید. روی Password در صفحه ورود و امنیت کلیک کنید و یک رمز عبور جدید برای جایگزینی رمز اصلی وارد کنید.

 مشکل اپل ایدی نات اکتیو شده
رفع مشکل اپل ایدی نات اکتیو شده

اگر با رمز عبوری که به خاطر دارید وارد حساب اپل خود نشدید، روی Forgot Apple ID یا گذرواژه کلیک کنید و پس از دستورالعمل‌ها برای بازنشانی رمز عبور فراموش شده عمل کنید. شماره تلفن خود را تأیید کنید و یک دستگاه ios نزدیک را برای دریافت اعلان انتخاب کنید. برای تایید آن روی Allow در iPhone یا iPad خود ضربه بزنید. سپس می توانید رمز عبورApple ID را در دستگاه ios بازنشانی کنید.

مشکل نات اکتیو اپل ایدی
رفع مشکل نات اکتیو اپل ایدی
  • روش حرفه ای برای رفع مشکل Apple ID غیرفعال شده است.

علاوه بر روش‌های بالا، می‌توانید به نرم‌افزار قدرتمند باز کردن قفل Apple ID  یعنی iPhone Unlocker مراجعه کنید تا به راحتی اکانت اپل خود را بدون رمز عبور حذف کنید. این به طور ویژه طراحی شده است تا در صورت فراموش کردن رمز عبور حساب اپل خود را حذف کرده و رمز عبور جدیدی برای فعال کردن دستگاه های ios ایجاد کنید.

مرحله ۱: این بازکننده قفل آیفون را در رایانه خود دانلود و باز کنید و آیفون خود را وصل کنید. ویژگی Remove Apple ID را برای رفع خطایApple ID disabled انتخاب کنید.

مرحله ۲: روی دکمه Start کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا ادامه دهید. لطفا Find My iPhone را خاموش کنید تا حساب اپل خود را حذف کنید. هنگامی که حذف Apple ID به پایان رسید، می توانید آیفون خود را راه اندازی کنید و از یک Apple ID جدید برای دسترسی به خدمات مختلف اپل استفاده کنید. این راه حل تمام داده ها و تنظیمات iOS موجود در آیفون شما را پاک می کند.

 مشکل نات اکتیو اپل ایدی
رفع مشکل نات اکتیو اپل ایدی
  •  هنگامی که Apple ID شما غیرفعال است با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

هنگامی که Apple ID شما غیرفعال یا قفل است، می توانید برای دریافت پشتیبانی رسمی با اپل تماس بگیرید. برای توضیح مشکل غیرفعال کردن Apple ID، به صفحه Apple Get Support بروید. برای تغییر رمز عبور فراموش شده حساب اپل خود، می توانید پیوند تغییر را دریافت کنید. همچنین می توانید موضوع مناسب را برای رفع خطا انتخاب کنید. اگر از راه حل باز کردن قفل حساب خود ناراضی هستید، می توانید روی دکمه تماس کلیک کنید تا مستقیماً با یکی از کارمندان اپل تماس برقرار کنید.

مشکل نات اکتیو اپل ایدی
رفع مشکل نات اکتیو اپل ایدی

 

دیدگاهتان را بنویسید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://patriss.ir/?p=4255